۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

ميرزائي اصل:

ذخيره سوخت مورد نياز در روستاهاي سنندج/ لزوم آمادگي براي رفع مشكلات مردم در مواقع بحراني

ذخيره سوخت مورد نياز در روستاهاي سنندج/ لزوم آمادگي براي رفع مشكلات مردم در مواقع بحراني

سنندج – خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان سنندج از ذخيره سازي سوخت مورد نياز مردم روستاهاي اين شهرستان به ويژه مناطق صعب‌العبور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولي الله ميرزائي اصل شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد حوادث شهرستان سنندج اظهار داشت: سوخت مورد نياز مردم ساكن در روستاهاي استان كردستان به ويژه مناطق صعب العبور تامين شده و در محل روستا ذخيره شده است.

وي با اشاره به اینکه با آغاز بارش نزولات آسمانی و فصل سرما راه های دسترسی به تعدادی از روستاهای شهرستان سنندج دچار اختلال می شود، گفت: با این وجود انتظار می رود با تلاش و اهتمام متولیان امر هیچ خللی در امر خدمت رسانی مطلوب به مردم ایجاد نشود و به همين دليل وجود آمادگي براي خدمت بهتر به مردم در صورت بروز هر گونه مشكلي  يك نياز لازم و ضروري است.

فرماندار شهرستان سنندج افزود: راه و شهرسازی شهرستان و بخشداران تابعه موظفند در صورت نياز تمامی امکانات، ماشین آلات و ظرفیت های موجود در سطح شهرستان را به خدمت گرفته و در اسرع وقت نسبت به بازگشایی محورهای مسدود اقدام نمایند.

وي گفت: از آنجایی که عملیات برف روبی در تعدادی از روستاهای صعب العبور شهرستان سنندج به دليل افزايش بارش ها و عدم دسترسي مناسب در بعضي از شرايط تا چندین روز ادامه دارد، لذا ذخیره سازی اقلام ضروری و مایحتاج اولیه مردم از جمله سوخت و آرد ضروری به نظر می رسد و این امر باید با حساسیت، مدیریت و برنامه ریزی ویژه توسط دستگاه های ذیربط انجام شود.

میرزایی اصل عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و 900 هزار لیتر نفت سفید، دو میلیون و 900 هزار لیتر گازوئیل، یک میلیون و 600 هزار لیتر بنزین و 114 هزار کیسه آرد توسط تعاون روستایی در شهرستان سننج توزیع شده است.

وي با اشاره به آمادگي لازم براي توزيع اقلام و مايحتاج مورد نياز مردم ساكن در روستاهاي شهرستان سنندج اظهار داشت: در همين راستا تمهیدات لازم برای توزیع و ذخیره سازی سوخت و آرد مورد نیاز مردم تا پایان فصل سرما انجام شده است به گونه ای که در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

وی يادآور شد: با اعلام شرکت نفت در حال حاضر تمامی انبارها و تانکرهای سوخت در روستاهای شهرستان پر بوده و سهمیه آرد ماه های بهمن و اسفند در روستاهای شهرستان پس از انجام بررسی و برنامه ریزی های لازم، توزیع خواهد شد.

جلسه ستاد حوادث شهرستان سنندج با هدف بررسی نحوه تامین و ذخیره سازی سوخت، آرد و سایر مایحتاج ضروری مردم در روستاهای صعب العبور و برفگیر شهرستان در فرمانداری سنندج برگزار شد.

کد خبر 2198799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha